Sunday, April 22, 2012

Fest!

Igår hade jag och min tjejkompis en skitkul kväll med filmen Project X. Den var jätte bra, jag rekommenderar! Idag var det en hemsk panik före födisfesten, men vi klarade det! Tung dag och nu borde jag årka med mattaläxor...Nu sitter vi och planerar min brors studentfest, det pirrar redan i magen haha! :D Han önskar en ny (stor) klocka, så jag måste börja söka. Kan komma med några exempel sen...Och tackvare festen har jag nu lite fickpengar så det skall bli SHOPPING! Dock måste jag spara till sommaren och Sverige-resan... Avslöjar mera senare ;).

Kjol: Zara 39,95e, Linne: Zara 25,95e, Klocka: Guess 150e, Pumps: Zara 65,95e
Mamma och jag jobbade flitigt! Smörgåstorta, muffinsar, tonnfiskrullar och kex.
Pumps!( passar ypperligt med en jeansskjorta och svarta leggings )

No comments:

Post a Comment