Tuesday, April 17, 2012

Hey!

Jag heter Amy och jag har börjat en ny blogg passligt till min födelsedag som var igår. Ni kommer att lära känna mig allt mer med tiden, jag orkar inte börja skriva allt om mig nu. Det jag kan säga är att jag ÄLSKAR mode och kläder, så det kommer att synas mest i min blogg. På sidanom kommer det om mitt liv, min vardag och sånt smått. :) Hoppas ni gillar!

Som sagt börjar jag från min födelsedag, och den kunde inte ha varit bättre! Själva dagen hade ju inget destu intressantare i sig, skola och sånt, men jag fick utnyttja dagen med underbara människor med otroliga presenter. Efter skolan traskade jag med min kära vän Emma (emmaflies.blogspot.com) på ett kort eftermiddagskaffe i kämp-galleriet och efter det tog jag tunnelbanan hem, där det väntade rosor, god mat, pappa och storebror och mina nya JEFFREY CAMPBELL'S! Varje tjejs dröm att få ett par äkta Litas, och nu fick jag mina första (men inte sista!). Min pappa gick med på att beställa dem, från www.nelly.com för 200 €. Han är den bästa! På morgonen var jag hos mamma och jag fick frukosten i sängen, mums! Emma gav mig en ursnygg plombok från Las Palmas, och den avslöjar hur jag älskar den blåa färgen  nuförtiden!
 Idag var jag visst och shoppa med, och hittade ett par fynd. Jag tappade bort mig i Mango och köpte en ny Jeans-jacka för endast 39,95 € och efter det fortsatte jag till Zara (mitt himmelrike) och köpte ett sommarlinne med en sliten look för 17,95 €, och den passar perfekt med nya jackan. Bilden är här under!

Mina Jeffrey's   



Jeans-jackan Mango 39.95e, Linne Zara 17,95e






2 comments: