Monday, April 23, 2012

Shopping!

Idag var det visst en shoppingdag! Härlig känsla att vakna på morgonen då man visste att något roligt skulle hända på eftermiddagen. I skolan var det ganska slappt och nior kom på besök. Jag stack med Emma lite tidigare än planerat, hehe, och siktade vägen mot centrum. Vi traskade på bulevarden en stund och sedan besökte vi Zara, Monki och Mango. I Zara hittade jag fynd (som var jäkligt dyra) och jag skall hämta imorgon resten. Från H&M nappade jag ett sött litet dynvar i romantisk landestil :). Sen gick vi till HSL för att förnya mitt busskort och satt vid McDonald's en stund. En härlig dag men nu fortsätter den med provläsning... Ha det så bra!



Halsband: Mango 9,95e, Linne: JC 19,95e, Jacka Mango 39,95e
På McDonald's!
Nytt dynvar, H&M 9,95e
Zara 59,95e

No comments:

Post a Comment