Tuesday, April 24, 2012

Shopping del 2!

Idag var det visst en full rulle på gång. Jag hade jäkligt bråttom överallt, men hann ändå till Zara ;). Jag var och köpte resten av mina greijer från igår och här nedan finns de + dagens kläder. Skall försöka hålla lite paus med köpandet, det blev visst inte billigt...





Linne:Zara 59,95e, Shopper:Zara 69,95e, Jeansjacka:Mango 39,95e, Skor:Jeffrey C. 199e
Ny kjol: Zara 65,95e
Juva tyger och ljust till sommaren!


Jag fick mina byxor som finns här tidigare! Zara 59,95e
Detta lilla smycke var översött, jag mååste nappa den! Zara 12,95e

4 comments:

  1. Aimeeee why don't you ever just settle for the clothes :DD

    ReplyDelete
  2. jag älskar dina kläder :)

    http://sunnydaysdarknights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I had toooo! it was cuuuuute! :D

    ReplyDelete